torsdag 30. september 2010

Marked på Blå!

Hver eneste søndag er de marked på Blå i Oslo. Ennå er det noen som trosser høstkulden, og plasserer bodene sine ute, men det er også mange spennede ting å finne inne i lokalet. Forrige helg tok jeg turen til markedet igjen. Jeg har fått inn masse nye varer i den nye nettbutikken min, som jeg tok med meg inn til Oslo. Høsten har nå utvilsomt kommet, så det var mye hjemmestrikk å finne , blant annet disse flotte tingene fra Lind Design.


Deilige tykke raggsokker med morsomme mønster.

Pannebånd i alle regnbuens farger, både prinsessekroner og piratmønster. :)


Her er bilder fra bordet mitt på markedet. Jeg er godt fornøyd med besøket, og det er alltid inspirerende og hyggelig å treffe alle de andre kreative menneskene der! :)

 Perler, silkebånd og treknapper

 Knapper, scrapbooking-pynt og hjemmelagde øredobber


Velkommen til å besøke meg på søndagsmarked eller
i den nye nettbutikken!




1 kommentar:

  1. Hei på deg. Så flotte bilder du tok på søndag. Jeg ser frem til neste økt.............Ull trenger mange nå da det er skikkelig kaldt.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...