mandag 11. oktober 2010

Brudesjalet mitt!

Da jeg satt og så gjennom noen bilder fra bryllupet vårt, kom jeg på noe jeg skulle ha gjort for lenge siden. Jeg vil benytte anledningen til å takke Berit som strikket sjalet mitt på bestilling. Et fantastisk kunstverk, som varmet godt på bryllupsdagen min, siden det var 8 grader og regnvær.

Berit har en nettside med flere flotte produkter, du kan besøke henne HER.

Her er noen bilder av brudesjalet mitt:

Sjalet er strikket i tynn alpakka (100 % alpakka-ull) og en tynn tynn tråd
 Kid-silk (75 % mohair, 25 % silke), som gjør at sjalet ble litt loddent. 

I kanten av hele sjalet er det sydd inn bittesmå sølv-perler som matchet
sølv-strassen på kjolen min perfekt. Et nydelig stykke arbeid!


Fotograf: Andreas Lea

Her er sjalet i bruk på selve dagen! :)
Det var veldig lunt og varmt over skuldrene da vi kjørte rundt i en 
gammel amerikaner en hustrig, regnvåt juni-dag i Bodø!




Her er noen bilder som er tatt av Fotograf Johnson & Schjesvold AS i Bodø:

Fotograf: Rolf Schjesvold

Fotograf: Rolf Schjesvold

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...