torsdag 18. november 2010

Salg på garn, 30 %!

Bogerud Tekstil på Ski har flyttet inn i nye lokaler vegg i vegg med jernbanestasjonen, og i det feirer de med 30 % på hele butikken i dag, torsdag 18/11. Det inkluderer selvfølgelig alt garnet og strikkepinnene deres, og de selger jo også Janus ulltøy til voksne og barn. Så i dag skal jeg ta turen innom der etter jobb og kjøpe ulldress til lillejenta, og kanskje litt garn til julegaver.

Når jeg sier kanskje, så er det fordi jeg ryddet i garn-kista i går kveld, og fant ut at jeg har jo egentlig masse garn allerede, en hel kiste full! :) Men når det er salg, så kommer man gjerne hjem med ting man ikke trenger, så vi får se. Den nye beliggenheten til Bogerud på Ski kan bli farlig for lommeboka, for jeg bytter jo tog der hver ettermiddag.... 

Hvis jeg kjøper mer Cortina Soft, kan det hende at slike tøfler fra min navnesøster Ingrids oppskriftsbok, ligger under juletreet  til noen av mine kjære i år. Her har også Tovepia skrevet om Cortina Soft til tøfler.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...