mandag 20. februar 2012

Slutter med Epla og bestillingsstrikk

Jeg har bestemt meg for å avslutte Epla-butikken og diverse andre nettsalg, inkludert "Hobbyknapper". Beklager hvis noen bestilinger fra kunder har blitt oversett siden nyttår. Grunnen er at jeg vil fokuserer på å strikke for meg selv, familie og venner, med andre ord bare strikke det jeg har lyst til i øyeblikket!

I en hektisk tilværelse som småbarnsmor og doktorgradsstipendiat må de få hobby-timene jeg har hver uke brukes effektivt og lystbetont. Derfor vil jeg ikke strikke på bestilling eller administrere nettsalg akkurat nå. Fra tid til annen kan det likevel hende jeg selger fra overskuddslageret via Finn.no, eller tar meg en tur på messe. Det er jo  så hyggelig å treffe kunder personlig og få se den nysolgte strikkeplagget i bruk! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...