fredag 26. oktober 2012

Avhengighet, organisering og slanking av garnlageret...

An old dresser without the drawers!  Brilliant storage idea!!

Er det flere enn meg som har garn på de merkeligste steder i huset? Hvor er den rareste plassen du har funnet et garnnøste hjemme? Jeg kjøper ofte garn uten å ha et konkret strikkeprosjekt, gjerne på tilbud, eller når det kommer nye farger og kvaliteter jeg vil prøve. Men garnlageret øker raskere enn jeg klarer å strikke, og jeg vet at det er mange som kjenner seg igjen her, eller?

Men jeg har faktisk en plan om mer fornuftig oppbevaring enn på skjenken, i bager og poser i boden, i klesskapet, under kjøkkenbenken, i garnkista osv.... Jeg skal ikke vise bilder av mitt kaotiske garnlager for tiden, men heller noen inspirerende bilder fra ulike sider på nettet.

Pinned Image
Det gjelder bare å komme i gang med organiseringen, men jeg trenger mer inspirasjon, og da er denne siden fra pinterest om oppbevaring av garn et flott sted å starte. En annen nettside har 12 tips for å sortere garnlageret, og her er en garn-avhengig blogger sine 10 tips for å få slanket garnlageret.

Når man er ferdig med å sortere hva man vil ta vare på og ikke, er det kanskje en god ide å melde seg på en garnbytteklubb, slik at man slipper å kaste garn. Bruktbutikker, barnehager og ulike aktivitetshus tar sikkert også i mot garn og garnrester.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...