fredag 9. november 2012

Mine Iherb.com favoritter

I høst oppdaget jeg den populære nettsiden iherb.com, hvor man får kjøpt økologisk mat, kaffe, te, vitaminer, godteri og skjønnhetsprodukter! Prisen er mye lavere enn den lokale helsekostbutikken, og utvalget er enormt.

 Hvis du benytter min rabattkode QOV828 hos Iherb.com, får du som førstegangskjøper 5$ rabatt, samtidig som jeg får en godtgjørelse for dine kjøp. Når du så handler, får du din egen kode som du kan dele videre med familie og venner, en vinn-vinn situasjon for alle.

Den siste tiden har jeg kjøpt en rekke produkter fra iherb.com, og de aller fleste av disse har jeg vært veldig fornøyd med. Dette er en trygg og veldig enkelt måte å handle på fra godstolen hjemme. Så lenge du handler varer for under 200 kr, og pakken veier under 1814 g, betaler du kun frakt på 30 kr.

Her er en liste over de produktene
 jeg absolutt kan anbefale deg å prøve.

TE og KAKAO

St Dalfour Strawberry Tea (25 pk) ca. 23 kr
Økologisk te med naturlig og deilig jordbær-smak, mye for pengene!

En kjempegod kvalitets-te, helt enkelt!

Denne forsvant fort fra kjøkkenskapet, hele familiens favoritt til helgefrokost og skogsturer.

Veldig billig og veldig god. Populært med mini-marshmallows for store og små! :)
 
Ekstra mye sjokoladesmak på denne, enda en favoritt!

GODTERI og SJOKOLADE
 


Endangered Species , Dark Chocolate with Raspberries,(85 g) ca. 16 kr.
Denne er helt fantastisk god, må prøves! Finnes bl.a også i varianter med blåbær, mint, og kaffe.
 
Tørkede kirsebær, på størrelse med ekstra store rosiner. Søte, saftige og litt syrlige. Ettåringen min elsket disse! Åpne-lukke pose, mye for pengene! Finnes også tørkede tranebær og tørkede blåbær.

Yummy Earth Organic Gummy Bears (12 pk à 71 g) ca 86 kr
Hjelp, dette er farlige greier å ha i skapet, beste gummi-godteriet jeg har smakt! Økologisk, basert på naturlig fruktjuice, inneholder C-vitamin. Små poser som er perfekt for lørdagsgodt og barnebursdager.

Yummy Earth Organics, Lollipops, 50 Pops, Assorted  (50 pk) ca. 34 kr
Kjempegode, økologiske kjærlighet på pinne, basert på ekte frukt-ekstrakt. Smelter uten å få skarpe kanter, perfekt for unger (halloween, barnebursdag, lørdagsgodt, julestrømpe) Mye for pengene!


PRODUKTER FOR DUSJ og BAD
Har du aldri prøvd salt-skrubb i dusjen før, bør du virkelig teste denne! Herlig sitronlukt, full av naturlige økologiske oljer og havsalt. Perfekt for hjemme-spa! Huden blir glatt og myk. Drøy i bruk.
 
Shampoen er fri for silikon, sulfater, parabener og andre farlige tilsetningssstoffer, og er ikke testet på dyr. Lukter ganske mye, synes selv det er en behagelig duft. Synes den fremhever naturlige krøller. :)
 
 
 
Leave in balsam som er fri for silikon, sulfater, parabener og andre farlige tilsetningssstoffer, og ikke er testet på dyr. Liker best at denne er parfymefri, og bruker den gjerne på å gre ut barnas flokete hår.

Kjempedeilig, populær skrubb for ansikt og kropp, min favoritt! Stor tube, kjempedrøy i bruk. Frisk og behagelig lukt av mint, føles oppstrammende og rensende. Bittesmå skrubbekorn gjør den mild for ansiktshuden.

Kjempedeilig, populær ansiktsmaske, min favoritt! Stor tube, kjempedrøy i bruk. Frisk og behagelig lukt av mint, føles oppstrammende og rensende. Tørker på huden på 1 min, vaskes lett av. Mange andre masker føles stramme og ekle når de tørker, men denne føltes absolutt behagelig.
 

Takk for at du benytter min rabattkode QOV828 for å få 5$ rabatt på ditt første kjøp hos Iherb.com


2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...