tirsdag 5. februar 2013

Anbefales: Ås stasjons gave og interiørbutikk!

I dag vil jeg gi en varm anbefaling om å besøke Ås stasjon, 30 min sør for Oslo!
Den nye gave og interiørbutikken som ligger i 2. etg over den koselige stasjonskafeen på Ås, er virkelig verdt et besøk. Hos Follo Futura redesignes og produseres helt unike interiørvarer. Det selges også designvarer til en svært konkurransedyktig pris.
 
Se flere bilder fra butikken på Facebook-gruppa til Ås stasjon HER,
 og les i lokalavisa om Follo Futuras arbeid HER.

(Bilde lånt fra Ås stasjon sin Facebookside)
 
 Om man vil ta en litt lengre utflukt i nærområdet, anbefaler jeg å spasere 15 min eller ta buss 2 min fra stasjonen og opp til Norsk Landbruksmuseum, som ligger i den flotte UMB-parken. Der er det også en kafe og gavebutikk med lokalproduserte varer. Sånn, det var dagens Ås-reklame! :)

(Eika ved UMB, bilde lånt fra Ås kommunes nettsider.)
(Universitetet for Miljø og Biovitenskap, bilde fra UMB.no)
 

1 kommentar:

  1. Må sjekkes opp:-) Kanskje det blir en god grunn til å besøke Ås til sommeren en gang!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...