søndag 17. april 2016

Test av ny oppskrift - størrelse 9 år?


I påsken skulle jeg bruke noe av restegarnet fra tidligere tova-lesta, og ville teste en oppskrift fra et blad. Og slik ser altså vottene i str.8-10 år ut... De passer til en ettåring! 

Jeg har strikket mange tovavotter, og så jo raskt selv før toving at dette ikke stemte helt - men hvordan kunne det bli SÅ galt? Haha, fra 10 år til 1 år. 

Vil nok heretter holde meg til tova-votteoppskriftene jeg liker best : sjyvotter, tova votter fra rauma, og månetoppenvotter... :)

2 kommentarer:

  1. Sånn kan det gå. De blir jo så tykke også at de er ubrukelige for en ett-åring vil jeg tro. Har hørt at noen har klipt til såler av mislykka tove-prosjekter.
    Det er nok best å bruke det kjente og kjære som vi vet fungerer.

    Riktig god søndag fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Takk for det, får satse på bedre lykke neste gang. :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...