søndag 17. april 2016

Test av ny oppskrift - størrelse 9 år?


I påsken skulle jeg bruke noe av restegarnet fra tidligere tova-lesta, og ville teste en oppskrift fra et blad. Og slik ser altså vottene i str.8-10 år ut... De passer til en ettåring! 

Jeg har strikket mange tovavotter, og så jo raskt selv før toving at dette ikke stemte helt - men hvordan kunne det bli SÅ galt? Haha, fra 10 år til 1 år. 

Vil nok heretter holde meg til tova-votteoppskriftene jeg liker best : sjyvotter, tova votter fra rauma, og månetoppenvotter... :)

3 kommentarer:

  1. Sånn kan det gå. De blir jo så tykke også at de er ubrukelige for en ett-åring vil jeg tro. Har hørt at noen har klipt til såler av mislykka tove-prosjekter.
    Det er nok best å bruke det kjente og kjære som vi vet fungerer.

    Riktig god søndag fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Takk for det, får satse på bedre lykke neste gang. :)

    SvarSlett
  3. If you're trying to lose kilograms then you absolutely need to get on this brand new custom keto diet.

    To create this service, certified nutritionists, fitness couches, and cooks joined together to provide keto meal plans that are useful, painless, cost-efficient, and delicious.

    From their launch in January 2019, hundreds of individuals have already completely transformed their body and health with the benefits a good keto diet can provide.

    Speaking of benefits: in this link, you'll discover eight scientifically-certified ones provided by the keto diet.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...