mandag 14. mars 2011

Restegarn, pannebånd & dukkeklær

Noen rester av fritidsgarn ble raskt til pannebånd for mor og datter! 
Jeg har mitt rosa pannebånd som fast inventar i vesken, 
derfor har det allerede blitt litt krøllete. :)

Pannebånd til barn: Jeg legger opp 15 m på pinner nr. 6-7, og strikker 60 riller (1-2 år), før pannebåndet syes sammen og toves i maskinen. 
Øk maskeantallet og antall riller for større barn. 

Jeg har veldig mye tynt restegarn til overs, både strømpegarn, bomull og alpacca.
Da er det perfekt å lage litt klær til babydukken, så nå har jeg lånt to spennede bøker om strikking av dukkeklær på biblioteket. 

Til montering og på pinnene nå, er det 3 nye pannebånd 
av fritidsgarn. Her skal garnlageret slankes! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...