fredag 6. mai 2011

Min aller første blog-award! :)

I dag fikk jeg en blogg-award fra Lindas Strikkeblogg, tusen takk skal du ha! Det var en hyggelig og sårt trengt oppmuntring på en grå og kjedelig sykedag, så det setter jeg stor pris på. :) 

Nå håper jeg at lykke-feen kan gjøre litt mer magi og få alle superfriske til helga, sånn at overnattingsmoro for barnet, og barnefri med spa for foreldrene kan gjennomføres som planlagt.



Libster blog  Skal gis videre til 5 bloggere som har mindre

enn 100 følgere.

På den måten kan flere oppdage hvor mange flotte

blogger det er rundt omkring:)

Jeg gir Libster blog  videre til:


Berits Håndstrikk - som strikket brudesjalet mitt for snart 1 år siden

Lind Design - som har mange flotte og fargerike kreasjoner 

Monika Strikker - som strikker så fine ting til barna sine

Sonjas side - som kommer med så hyggelige kommentarer på bloggen min

Søndagsmarkedet på Blå - som feirer 10-årsjubileum 15 mai


Takk for at dere er en del av blogg-hverdagen min, jeg ser fram til neste innlegg! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...