lørdag 16. juli 2011

Sommeropprydning: salg av hobbyutstyr!

Etter en nattlig utflukt til sykehuset assistert av kjekke menn i en rask bil, er jeg offisielt blitt rugekasse resten av sommeren, med streng beskjed om å ta det med ro. Vel, så mye ro og hvile blir det ikke akkurat med ei kommende storesøster på 2,5 år i huset, men absolutt mye kos og hygge! 

Men siden jeg ikke kommer meg på marked i sommer, og lageret av hobbyutstyr straks må vike plass for babyklær, kommer jeg til å legge ut ting og tang for salg her fortløpende. 

Send meg en mail på ufostrikk@gmail.com hvis du finner noe du vil kjøpe. :) 
Alt er nytt og ubrukt, med mindre annet er oppgitt. 
Jeg spanderer frakten hvis du kjøper for mer enn 50 kr.

KNAPPER
Knappeboks i plast, med 8 knapper av hver type: selges for 100 kr







STRIKKEPINNER
Sett med 5 strikkepinner i bambus, 13 cm lange, velg mellom 11 ulike størrelser.
Korte strømpepinner er supre til småplagg som dukkeklær og babysokker og pulsvarmere! :)
Selges for 25 kr per pakke.

5-pk Bambuspinner, velg mellom følgende størrelser:
2.0 mm , 2.25 mm , 2.5 mm , 2.75 mm , 3.0 mm ,  3.25 mm
Selges for 25 kr per pakke.

5-pk Bambuspinner, velg mellom følgende størrelser:
3.5 mm ,  3.75 mm , 4.0 mm , 4.5 mm, 5.0 mm
Selges for 25 kr per pakke.



MASKEMARKØRER:
Maskemarkører med karabinkrok er supre verktøy når man strikker, 
for å holde oversikt over mønster eller omganger. 
Maskemarkører med "survivor" brystkreft-sløyfer
 15 kr/stk (6 for 75 kr)


Maskemarkører "delfin med perle" 
15 kr/stk (6 for 75 kr)

Maskemarkør "delfin med perle"

Maskemarkører "diamant" i fire farger
12 kr /stk

Maskemarkører "havfrue med perle" 
15 kr/stk (6 for 75 kr)

Maskemarkør havfrue

Maskemarkør med sjøhest 
12 kr/stk

Maskemarkør med hjerte, mange ulike farger: 
rød, rosa, lilla, svart, grønn, blå, og lys blå
15 kr /stk (6 for 75 kr)

2 kommentarer:

  1. Hei! Jeg ser du selger diverse utstyr - og melder herved min interesse for pinnene i størrelse 2,5 3 og 5, og kanskje noen flere - men i hvert fall disse i første omgang ;)

    SvarSlett
  2. Hei, har lagt igjen en hilsen på bloggen din angående strikkepinner, du kan kontakte meg på ufostrikk@gmail.com for å bestille.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...