fredag 2. september 2011

Babystrikk

Ufostrikk tester nye heklekunster, og her er noe av det jeg har laget i august. Ennå er det litt varmt for slike plagg, men høsten lurer like rundt hjørnet, og jeg gleder meg til kalde, klare dager på trilletur! 

Spiralsokker til babyEn enkel heklekant på babysokkene 
er rask å lage, og gir det lille ekstra til plagget! 

Pyntet med heklede musetagger

Rillestrikkede sokker - de passet perfekt! :)

Heklede musetagger

Babylue fra Nøstebarn, denne har jeg strikket i et håndmalt garn fra Du Store Alpakka som heter "Fin" (50% silke / 50 % alpakka). Håper på noen litt kjølige høstdager på Østlandet snart, slik at lillesøster får brukt den før den blir for liten. 
Tilhørende rillestrikkede sokker er på pinnene nå.

Heklede musetagger

Enkel rillestrikket lue fra Nøstebarn, størrelse 0-3 mnd.
 Denne har jeg strikket i babyull.

4 kommentarer:

  1. Her var det mye nydelig babytøy. Ha en flott helg

    SvarSlett
  2. så herlig lite strikk. en glemmer fort at de har vært så små.
    kos deg med småstrikk og babyduft

    SvarSlett
  3. Kjempe fine sokker, og det gjør seg så med en heklekant på dem. Blir mer forseggjort da;)

    SvarSlett
  4. Så mye fint du strikker,har virkelig dreis på pinnene du:)'


    Klem Linda:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...