onsdag 19. oktober 2011

Topp 10 give-aways i oktober/november

Jeg prøver lykken i noen give-aways denne måneden. Siden jeg har bursdag 31 oktober, hadde det vært ekstra stas å vinne en fin premie. :) 

Vi har nettopp kjøpt oss vårt første hus etter å ha vært leieboere  - og flyttet totalt 7 ganger  - de siste 10 årene, hurra! Vi skal flytte inn i god tid før jul,  og tenker masse på innredning og oppussing akkurat nå. Dermed prøver jeg lykken i noen interiør-relaterte giveaways. :)

Hos Rachel kan du nå vinne lekker dekorasjon til hjemmet ditt. Konkurransen avsluttes 24 oktober.



Hos Skorpionens hjørne kan du vinne en av fire supre premier, som trekkes 29 oktober.Jeg ønsker meg premie nr.3. De stilige lysene hadde vært kjempeflott å dekorere med i vårt nye hus!

Hos Myrte kan du vinne en deilig garnpakke, som trekkes 31 oktober. 

Hos Hjemmekos kan du vinne to lekre kopper. Jeg elsker vinteren, og kan gjerne se for meg å drikke kakao av disse koppene! :)

Jeg håper jeg vinner hos Alt som er vakkert, helt utrolig fine premier!



Mange herlige premier å vinne hos Shabby, slitt og bare mitt.


Hos Fruen i Nord kan du vinne en herlig strikkeklut og lekker knagg. Give-away'en trekkes 1 november.

Hos MK-blog kan du vinne et gavekort hos Kremmerhuset, en vinner trekkes 20 november.

Tenk om man kunne være så heldig å vinne et gavekort på 1000 kr hos Sweet Memories! 

Hos Hobbyvimsa kan du blant annet vinne et nydelig maleri.


4 kommentarer:

  1. Gratulerer med hus =)

    Koselig at du vil være med på gi-bort'en min =)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med hus! Ny giveaway hos meg om du vil være med!

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei høpp!!

    Gøy du vil være med på min gi vekk,masse lykke til:)

    Gratulere med hus,håper du har vinner lykke denne mnd.Dine to lodd er registrert hos meg vertfall:)

    Nyt morgen dagen:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  4. Hei og takk for at du stakk innom meg! :) Koselig at du er med på give-away'n også!

    Herlig blogg, kommer tilbake!
    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...