fredag 29. juni 2012

Gamle håndarbeidsoppskrifter selges

Er det flere som liker gamle oppskrifter? :) Jeg har en flott og innholdsrik perm fra Gyldendal 1979 som heter Mitt håndarbeide, som nå søker ny eier! 


Den inneholder temaer som søm, broderi, trykk, garnfarging, batikk, hekling, strikking, og blant annet 40 strikkeoppskrifter og 24 hekleoppskrifter. 


Jeg selger permen til høystbydende over 200 kr. Kjøper betaler også frakt. Meld din interesse på ufostrikk@gmail.com


Her er noen få smakebiter fra oppskriftspermen:









2 kommentarer:

  1. Vil du virkelig gjøre deg av med denne skatten? Hadde jeg ikke hatt så mye fra før hadde jeg lagt inn et bud. Håper du får solgt det for mye, mye mer! =)
    Klem!

    SvarSlett
  2. Hei, jeg er så travel at jeg har ikke bruk for denne oppskriftssamlingen akkurat nå, og tanken min er at jeg håper noen andre kanskje kan ha glede av den og bruke den, i stedet for at den støver ned hos meg. :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...