fredag 23. januar 2015

Vintage-style baby bonnet

En babygutt trengte noe som varmet i halsen, og da fant jeg ut at denne luen med hals kunne passe. I denne vindfulle byen er det nå 25 effektive kuldegrader, og jeg hutrer her jeg ligger med feber under to pledd. Så da benyttet jeg sjansen til å montere denne babyluen. :) Vil gjerne lage flere, dette var et morsomt prosjekt, og med kabelpunnet garn kommer mønsteret veldig godt fram.

Garn: rester av Pickles extra fine merino fra garnlageret mitt
Pinner nr. 4
Oppskrift: vintage-style baby bonnet str. 3-6 mnd, som finnes gratis på Ravelry, origininalt fra boken Vintage knits for modern babies. 
Endring: strikket bredere bånd, la opp 15 m i stedet for 9 m.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...