lørdag 27. mars 2010

Påskestemning

Det er vått, grått og mildt ute, ikke akkurat det jeg vil kalle påskestemning. Men jeg håper at snøen nå smelter, slik at vi kan ta frem sykler og vårsko etter påsketuren vår. Jeg har ikke bestemt hvilket strikketøy jeg skal ta med på fjellet ennå, jeg har nok av ufoer å ta av....

Her er noen oppskrifter som gir meg påskestemning. Nå får jeg virkelig lyst å handle Drops garn, men kanskje har jeg noen rester som kan brukes til disse oppskriftene?

Søte påskehare-tøfler til små føtter, kanskje
det blir et par slike på lillejenta i år?

Tøfler til barn eller dame i herlig påskegult!

Eller hva med disse tova tøflene? Her har føttene det som plommen i egget :)

Her er noen grytekluter som passer godt til påskefrokosten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...