onsdag 24. mars 2010

Tips til bruk av restegarn!


Bildet er hentet fra denne bloggen.

I dag fant jeg et flott tips via strikkeforumet Ravelry om bruk
av restegarn. I denne bloggen får du en oppskrift på hvordan du kan
lage morsomme gryteunderlag av restegarn. Bare fantasien setter
grenser for hvilke figurer og farger man kan lage....

Her er et annet flott prosjekt for garnslanking, nemlig lommetøfler!

Disse sorte tøflene er strikket på bestilling. Jeg har også fått solgt alle lommetøflene jeg hadde i ferdigkurven min. Oppskriften er så enkel, frem og tilbake på to pinner, og passer perfekt for togturen frem og tilbake til jobb. Skal snart vise frem de andre togstrikkeprosjektene mine.

Lommetøfler i sort ullgarn, strikket på pinner nr.4.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...