mandag 22. november 2010

Hyggelig besøkstatistikk!

I dag passerer bloggen min trolig 3000 visninger. Det første 7 månedene etter februar 2010 var det ikke så mye skriving, og heller ikke så mange besøkende. Men etter litt mer aktiv blogging og publisering i høst, går nå tallene stadig oppover. Det er veldig hyggelig med besøk! :) Etter lanseringen på Facebook har jeg nå fått 27 tilhengere der også. Og det er morsomt å følge mange av deres hobbyblogger også, jeg blir inspirert og glad av å lese dem. Håper dere finner noe nyttig lesning hos meg også.

Nå er det også cirka halveis til jeg har 50 følgere av Ufostrikk. Med en gang dette passerer 50, blir det en trekning blant alle mine trofaste følgere.  Hvis dette skjer innen jul, blir det jule-tema på overraskelsen som en heldig følger får i posten. Så gjerne tips dine venner om Ufostrikk, enten via Facebook eller bloggen. Hvis dere samtidig skriver en kommentar i give-away'en min og foreller hvor mange lodd dere tar, blir dere med i trekningen av en garnpakke og en strikkebok! Lykke til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...