lørdag 13. november 2010

Julemarked hos Grünerløkka Husflidslag

Ufostrikk sin salgsstand


Slik så det ut i salgsboden min da jeg besøkte julemarkedet til Grünerløkka Husflidslag i dag. Det var mange hyggelige selgere og besøkende innom i løpet av dagen, og det var veldig mye fint å kjøpe der. Jeg tror kanskje ikke folk flest var helt klare for julegave-innkjøp ennå, det kom visst litt brått på for en del som tilfeldigvis fant veien innom julemarkedet! :) 

Historie på veggene hos Grünerløkka Husflidslag i Storgata 36 
  
Jeg fikk kjøpt hele fire julegaver fra en av de andre bodene, men de kan jeg ikke vise frem her ennå. Kjempefornøyd med handelen, det er så morsomt å finne gaver som er "one-of-a-kind". Ellers er det forresten en del tove-prosjekter på pinnene som er ufrivillig satt på vent, siden vaskemaskinen vår gikk i stykker denne uken. Det er godt det er lenge til jul ennå.


Mange fine varer i et varmt og koselig lokale! 

Nå har jeg har bestemt meg for å konsentrere meg om julegave-produksjon fremover, så jeg kommer ikke til å selge på flere messer i år. Men jeg skal nok besøke flere julemesser for både å handle julegaver, og få masse inspirasjon! :)



Godt å være inne i varmen på en våt og 
slapsete lørdag i hovedstaden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...