lørdag 29. januar 2011

Godt nytt år & julegavestrikk 2011

Hei og godt nytt år alle sammen! 

Nå har det vært en laaaang juleferie fra bloggingen, men strikketøyet er stadig i gang, og jeg har fulgt med på bloggrollen min. Jeg håper vinnerne av give-awayen i desember ble fornøyd med premien sin, og minner alle som titter innom på at hvis du blir følger av denne bloggen, er du med i trekningen av en premie. Jeg trekker premien så fort antallet følgere passerer 50!  :)

I 2011 skal jeg ta en real opprydning i ufo-samlingen min. Jeg har blant annet en nesten ferdig kjørepose i str. 0-6 mnd liggende, som ikke ble ferdig i tide til snuppa for 2 år siden. Nå kan det jo hende at det blir god bruk for denne posen kommende vinter(....), så den må jeg i alle fall få ferdig! ;)


For å få litt inspirasjon til å strikke gjennom hele året, og fullføre mange prosjekter, har jeg meldt meg på en knitalong hos Anne på Landet. Vi skal strikke julegaver i 2011, minst ett prosjekt per måned. Så når adventstida igjen kommer er jeg allerede ferdig med mange gaver, og kan kanskje strikke noe nytt til meg selv til jul! :)

1 kommentar:

  1. Godt å seg deg igjen her!
    Jeg er super fornøyd med giveaway-gaven, så mye lekkert i den boka! Så mye som burde strikker og så liten tid.... fysj ;) hihihi...

    Ha en fin helg!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...