torsdag 14. april 2011

Først påskeferie, så Snelletreff, HURRA!

Nå er påskeferien like rundt hjørnet, og da blir jeg offline noen dager, mens jeg slikker sol i en hyttevegg med noe hyggelig strikketøy på pinnene! Det har jeg sett frem til lenge! :) Like over påske skal jeg på snelletreff i Oslo, sammen med over 100 håndarbeidsgærne jenter, og det blir sikkert morsomt og inspirererende! Her er link til påmeldingen

Nå når våren offisielt er her, får jeg alltid nye kreative idèer, som er fjernt fra tova votter og varme ullplagg. Jeg får lyst å handle inn deilig, lett og lyst garn i bomull, bambus, silke, lin, og andre sommerlige kvaliteter. :)

Det har også meldt seg et ønske om å plukke opp gamle glemte kunster fra barneskolen, nemlig symaskinen! Kanskje kan jeg låne en slik fra barndomshjemmet, sånn at jeg får utløp for nye kreative tvangstanker og impulser, hehe. Det er så mange inspirerende blogger om søm, og det bobler over av kreative søm-produkter på Epla og markeder rundt omkring. Så nå tror jeg turen snart går til Stoff og stil på Alnabru for å finne stoff til et enkelt prosjekt å starte med, jeg har en idè, men som foreløpig er hemmelig.

 Garnstudio har lagt ut mange oppskrifter i sin påskekalender, her er det bare å la seg rive med. Håper også mange flere har lyst å bli med på prematurstrikking i regi av Strikkeverden. Har du strikkeplagg du vil gi til nyfødtintensiv på Ullevål før 1 juni, sender du meg en epost: ufostrikk@gmail.com.

Da gjenstår det bare å ønske dere alle en
riktig god påske!


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...