mandag 30. mai 2011

Barselgaver og bloggtørke

Dette er noe av det jeg har hatt på pinnene i det siste: barselgaver til nye verdensborgere! 

Det har blitt lite bloggskriving i slutten av mai, det har rett og slett vært veldig hektisk. Men nå har ryggen sagt stopp, og jeg har ikke noe annet valg enn å ta innta horisontalen noen dager. Selv strikking blir for mye akkurat nå, men kanskje jeg får festet noen tråder på ferdige prosjekter. Hvis ikke, får jeg bare trøste meg med følgende: "I'm so crafty I make people!"

2 kommentarer:

  1. Så søte gaver!! Det fines jo ikke bedre gaver å få til et lite nytt menneske!
    Klem :)

    SvarSlett
  2. Takk, håper de faller i smak og fortsatt passer nurket, har tatt litt tid å få de ferdig.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...