mandag 30. mai 2011

Siste sjans for å levere til NFI Ullevål, bli med! :)

Et av de flotte bidragene som blir levert til Ullevål NFI.
På vegne av strikkeverdens NFI-prosjekt som strikker til nyfødtintensiv-avdelinger i hele landet, samler jeg inn bidrag til Ullevål for levering i neste uke. 

Hvis du har noe prematurstrikk du vil gi til Ullevål, er det ennå tid å sende inn dette. Jeg skal reise bort i helga, så jeg leverer tingene samlet i neste uke. 

Send meg en epost på ufostrikk@gmail.com eller helst sms på 99442103, så får du en adresse du kan sende til, fint om pakken er fremme hos meg innen mandag 6 juni.

Plaggene kan være strikket i ullgarn eller blandingsgarn med ull (ikke alpacca, det loer), og det er fint om du skyller de i Milo, og pakker de i en plastpose. Legg gjerne ved en personlig hilsen fra deg til NFI Ullevål. Tusen takk til de som har bidratt så langt, håper enda flere benytter sjansen! :)

For mer info og oppskrifter til NFI-prosjektet, se mine tidligere innlegg om dette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...