søndag 17. juni 2012

Årskavalkade 2011 (noe forsinket....)

Etter å ha tittet gjennom bloggen min for 2011, har jeg kommet til at jeg

1) Burde bli flinkere å ta bilder av de ferdige prosjektene mine (fordi jeg har faktisk fullført flere enn det kan se ut som)

2) Burde strikke mer (men i 2011 var jeg visst litt for opptatt med ny baby og flytting i nytt hus)

3) Burde fullføre det jeg starter på av strikketøy (men jeg er for rastløs og vil alltid ha et nytt prosjekt)

Så konklusjonen er, intet nytt under solen...  Nå når sommeren er på vei har jeg egentlig lite lyst å strikke. Men med to barnehagebarn fra høsten av, trengs det varmt ulltøy! Og jeg vet av erfaring at høsten - og behovet for sokker, luer og votter - kommer plutselig.

Her er noen bilder av fjorårets fullførte prosjekter:



 

 

 

 

1 kommentar:

  1. Sååå mye fint!!
    Jeg har også altfor mange prosjekter samtidig! Kjekt å lage en oppsummering;) ha en fin søndag;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...