onsdag 4. november 2015

UFO fra 2008 - kan jeg få den ferdig?

Da eldstejenta lå i magen, og fortsatt gikk under navnet Mikroline, ba kjæresten min om at jeg skulle strikke en kjøredress. Han hadde sett bilde av den i et strikkeblad. Verken før eller siden har han bedt meg om å strikke noe, bortsett fra litt forsiktig hinting om kalde tær o.l.


Og her ligger den - 7 år (!!) etter. Har endelig svelget skammen og fått den fram i lyset. Som dere ser mangler det kun halslinning og sammensying...

Jeg tror det var skrekken for å strikke halslinning som tok meg, i tillegg til veldig smertefull bekkenløsning.

Men nå?! Jeg har aldri strikket halslinning. Jeg misliker sterkt å feste tråder og sy sammen strikkeplagg. Tror du jeg klarer det? Send gjerne noen heiarop til arbeidet. 

7 år liksom. Mikroline er nå førsteklassing, og lillesøster er 4. 

3 kommentarer:

  1. Kom igjen, heia! Heia, heia! Det er så lite igjen, stå på!
    Ser bare for meg en eneste ting som ville motivert meg til å fullføre en så gammel UFO ;)

    SvarSlett
  2. En ting ja...det må vel være de 700 kronene i garnkostnad det da. ;)
    Håper jeg finner motivasjonen. Tid har jeg mye av mens jeg venter på at dette smertefulle prolapset skal gi seg.

    SvarSlett
  3. Hei!
    Jeg heier på deg :-). Du klarer det sikkert; tenk den gode følelsen når du har fått det ferdig. Jeg tok et skippertak tidlig dette året med votter/sokker som hadde ligget lenge. Fortsatt er det noen UFOer i strikkepuffen. Alltid mere moro å starte på nye nytt, men håper jo å få alt ferdig en gang.
    God bedring og lykke til!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...