mandag 21. februar 2011

Tid for ny konkurranse hos Ufostrikk! :)

Give-away, blogcandy, konkurranse...kjært barn har mange navn.
Nå er det i alle fall på tide å starte en ny runde her hos Ufostrikk,
hvor du kan vinne en spennende og inspirerende pakke, som består av:

1. Knitting: 2011 Day-to-day Calendar!
- Med over 100 oppskrifter burde denne holde strikkepinnene i gang en stund fremover! :)
- En samling oppskrifter på store og små strikke-prosjekter i mange ulike garntyper.


2. The Handmade marketplace: How to Sell Your Crafts Locally, Globally and Online.
- En nyttig guide for alle som lager noe selv, enten det er scrapbooking, søm, strikking, hekling, foto, eller redesign .
- Boken diskuterer blant annet prissetting, styling og markedsføring.




Den 22 mars trekker jeg en heldig vinner av denne pakken!

Alt du trenger å gjøre for å delta, er å skrive en kommentar på dette innlegget (1 lodd). Husk å skrive navn(blogg) eller epost. 

Vil du ha en ekstra sjanse til å vinne, kan du også fortelle andre om konkurransen gjennom bloggen din, eller linke på facebook. (2 lodd).

Minner også om at det blir en premietrekning blant mine følgere med en gang antallet som følger Ufostrikk passerer 50.
Lykke til!

34 kommentarer:

  1. Så mye fint du lager og for en kjempeflott give away du har, krysser fingrene for at jeg blir en heldig vinner:)

    Da har jeg lagt ut link på bloggen min og skrevet en kommentar, så da får jeg 2 lodd :)

    SvarSlett
  2. Dumpet innom bloggen din. Så tar nå et lodd i samma slengen.
    Hvor kan man kjøpe en slik kalender,jeg har jo ingen tro på at jejg har vinnerluyyke vettdu.

    SvarSlett
  3. ååå... den har jeg lyst til å vinne!!!to lodd til meg:-) har delt link på facebook

    SvarSlett
  4. Så mye flott du har laget og en kjempeflott give aweyTar gjerne to lodd(deler link på facebook)
    Hanne:-)

    SvarSlett
  5. Hei!
    Skriver no ein kommentar her og har linka på FB også, så da blir det vel 2 stk lodd på meg :)

    Flott blogg!!

    Helsing Ann Kristin

    SvarSlett
  6. jeg vil også prøve å vinne. Flott blogg og flotte premier du har:))

    SvarSlett
  7. Viktig melding! Husk e-post/kontaktinfo hvis du ikke har profil/er anonym.

    Takk for alle kommentarer. Ann kristin, Inger Margrethe og alle andre som ikke har en blogger-profil, dere må huske å legge igjen epost, slik at jeg kan nå dere hvis dere vinner.

    Hilsen Ingrid

    SvarSlett
  8. Kjempefin giveaway ! 1 lodd på meg :)

    SvarSlett
  9. Alle tiders! Klart man har lyst til å vinne noe så nyttig!

    SvarSlett
  10. Dette var en skikkelig premie.Jeg skal legge inn et innlegg med link til siden din i bloggen.

    SvarSlett
  11. Flott! Klart jeg vil være med!

    m-storl@online.no

    SvarSlett
  12. Så gøy! Jeg vil gjerne være med i trekningen - 1 lodd på meg :-) Og så la jeg meg til som følger, for denne bloggen ser gøyal ut :-)

    SvarSlett
  13. Heihei! Klart jeg vil være med på lotteri - tar et lodd jeg! (Har boka fra før og krysser fingrene for kalender!)
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  14. Hei
    Jeg kan gjerne tenke å være med på lotteri.
    Legger meg også til som følger av bloggen, for det ser ut som en blogg som kan gi masse inspirasjon:)
    Ha en flott dag

    SvarSlett
  15. For en flott premie! Jeg tar to lodd - har lenket fra bloggen min. :)

    SvarSlett
  16. Finfine premier! Jeg vil veldig gjerne være med på dette og tar to lodd :-D

    SvarSlett
  17. vil gjerne være med i trekningen, med to lodd.
    ha en fin kveld
    /myr

    SvarSlett
  18. Klart jeg vil være med jeg også! (Selvom jeg aldri har eid vinnerlykke ;)
    God helg!

    SvarSlett
  19. Håper jeg har vinnerlykke...

    SvarSlett
  20. Jag vill gärna delta med en lott./KataM
    kata.moll(at)gmail.com

    SvarSlett
  21. River i 2 lodd jeg da, og linker i min blogg.
    =) Misemor

    SvarSlett
  22. Jeg blir gjerne med og tar 2 lodd: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/03/konkurranse-hos-ufostrikk.html

    Krysser fingrene.

    Klem fra Hilde

    PS: Bli gjerne med på mine 2 konkurranser om du har lyst

    SvarSlett
  23. Jeg blir så klart med, og tar 1 lodd :)

    klem

    SvarSlett
  24. Jeg blir med,skriver kommentar nå og har linket på fb,2 lodd og kryssede fingre til meg.. =)

    SvarSlett
  25. Jeg vil gjerne ha et lodd :) kjempe fin premie

    SvarSlett
  26. Prøver lykken på flotte premier.

    SvarSlett
  27. Snop premie!

    Tar to lodd, har lagt inn link på bloggen min. :) (Den finner du via navnet.)

    SvarSlett
  28. Jaaaa jeg er med, elsker å strikke og kan få 1 lodd. I tillegg så gleder jeg meg til å følge bloggen din videre. Klem fra Thora.

    SvarSlett
  29. Linket på FB og kommenter her - det er vel 2 lod....

    SvarSlett
  30. Har linket på bloggen min, så da blir det to lodd :)

    SvarSlett
  31. Spennede med så mange interesserte! Til informasjon, dersom dere ikke har spesifisert at dere har linket/ønsker 2 lodd, så får dere 1 lodd i trekningen. Følg med hvem som vinner i morgen! :)

    SvarSlett
  32. Jeg har ufoer pga av manglende garn - og planen er å rekke de opp - men hva skal jeg da bruke garnet til? Her er kanskje svaret, en kalender med 100 oppskrifter må jo være helt super!

    Jeg tar ett lodd og er optimist!

    trineson@gmail.com

    SvarSlett
  33. Hei.
    å koselog og spennende med konkurranse. Jeg er ny i bloggverden, og jammen er det mye fint å finne rundt omkring. Skal prøve å linke til deg.

    SvarSlett
  34. Takk til alle som har deltatt, vinneren blir offentliggjort i kveld innen kl.20.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...