lørdag 18. juni 2011

Se hele bidraget til avd. nyfødtintensiv Ullevål

Pakker med nydelig og hjertevarmende hjemmestrikk har ankommet fra mange ivrige strikkere, og leveres herved videre til avdeling for nyfødtintensiv på Ullevål. Det vil garantert gi varme og glede! 

Tusen takk til alle som har bidratt med prematurstrikk til Strikkeverdens NFI-prosjekt over hele landet. :)

Prematur-luer med flotte mønstre
Nyfødtlue og spiralsokker
Nydelige og fargerike prematur-tepper
Prematur-strikk til små gutter
Prematurstrikk til små jenter

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Jeg er på jakt etter grunnoppskrifter/mål/pinner osv siden jeg vil begynne å strikke til prematurbarn på sykehuset i Stavanger. Finner ikke oppskrifter. Kan du hjelpe meg?

    SvarSlett
  2. Hei, under etiketten prematurstrikk til høyre i bloggen min

    (http://ufostrikk.blogspot.com/search/label/prematurstrikk)

    finner du alle mine tidligere innlegg, og der har jeg linket til mange oppskrifter. Lykke til!

    mvh Ingrid

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...